ハードリョナRPGの開発中体験版
スラッシュ&エクスキューション最新作を開発中
戦闘のシステムを構築するためのテスト版です
can't open the game.
→Try stopping your anti-virus software, downloading it again, installing Japanese, etc.
Try to rename exe file from Japanese to English, for example rename it Slash.exe
pixiv.net/artworks/54140663
pixiv.net/artworks/107921433
pixiv.net/artworks/98916505
pixiv.net/artworks/94414758
pixiv.net/artworks/105586135
pixiv.net/artworks/100333512
このようなもっとアニメーション風の顔のスタイルは、あなたの好みではないのですか?可能であれば、このようなスタイルのキャラクターが登場するといいですね、もちろんあなたの好みが最優先です。
シチュエーションがマニアックで癖に刺さる、完成が楽しみな作品です。
以降は、個人的な感想と要望です
1 ステータスに差があると弱いカードを選んでも相手が死んでしまうので、攻撃が三回成功しても「処刑」か「それ以外」かを選べたりするか、初代にあった手加減スキルのようなものがあれば良いなと思いました。
2 前作の帝國姫のようなプレイの回数に応じて関係性が変わるキャラが今作にもいると嬉しいです。
このシリーズ好きなので、頑張ってください!
プレイ&レビューありがとうございます
手加減はアイテム購入という形で本編に入れる予定です、今作では捕縛などをすることをランダムではなく二回攻撃成功というちょっと狙いにくいことでゲーム性を出しました
姫イベントは今作でもご用意いたします、お楽しみに!
完成までがんばりますのでよろしくお願いいたします
v0.2
I don't like futanari but Spearmaster beheaded scene was pretty good
A character who is confident in her own abilities has an orgasm during battle and shows vulnerability.
And to end up being decapitated by an opponent who didn't miss such chance is really exciting.
These little details are the very elements that provide a sense of pleasure. It was truly remarkable. If you continue to pay attention to these aspects, there will be many great scenes.
Here are some factors that can further enhance excitement.
Just closing their eyes or seeing only white of the eyes is a pretty boring expression.
(https://www.pixiv.net/artworks/103869601) I think using the expression from this example would be good(This example is good not only the expression but also the staging.).
And after being beheaded, the lewd body, which was reduced to a piece of meat in an instant, must be shown to flinch and spurt bodily fluids according to sexual instinct.
Thank you for reading my writing, I appreciate it. I hope it was helpful and that you will consider it.
●良い点
①互いのカードが3枚開けば勝負が決まるところ(第2作の王位簒奪戦では、相性が悪いと戦闘が長引きがちだった)。
②カードランク「☆」の効果(基本パワーが弱くても戦えるし、逆にアッサリ負けることもある)。
③敵の選択カードが良い具合に読みづらいところ(5枚から3枚を選ぶ順列だから60通り? 第1作、第2作は実質3択。第3作はシチュエーションの固定が強かった)。
●気になる点
①一度決定したカードを戻せるコマンド「↶」が出たり出なかったりするのは仕様? エラー? 戻せる方が有り難い。
②敵の選択カードが3枚ともunknownで、高低も手がかりにならない場合、けっこう戦いづらい。ただ、見切りLvや従者スキル等でカバーできるなら問題ない。
●その他コメント
①プレイヤー敗北時に逆レイプされる仕様は初めて? 従者が身代わりになって犯される&殺されるとかも欲しぃ。
レビューありがとうございます
新しい戦闘システムは1~3までの良いとこを取り、悪いところを改善するのを目指しました
カードを戻すところは手札を使わないランダム選択の際に無限抽選ができないようにするためのものですがバグが出てしまいました、修整いたします
お察しの通り敵のカードの情報を見るスキルも実装予定です
逆レ○プは新しい試みで敵の女のコもエッチ大好き♡を表現してみました、身代わりはいいアイディアですね検討してみます
Why does it still prompt "Install game again." after the installation is complete? Program doesn't work properly.
Thank you for creating these games.
The new combat system is a welcome change, as it feels more intuitive than the previous one.
However, it seems that some refinement in the UI may be needed.
If fighting named characters through bounties, quests, or special events were possible, it would add more excitement to the gameplay.
In addition, having narratives of named characters will improve the experience of sexual excitement.
Additionally, my personal wish is that
I'd like to see the scene of a body amputation and the beheading in the execution scene. Also, it would be more exciting if there was a scene where the enemies were incontinent after the execution.
Once again, thank you for your efforts in creating such games. I will always support you.
nice work